PSY DO ADOPCJI            KOTY DO ADOPCJI            STRONA GŁÓWNA            PORADY

niedziela, 1 lipca 2012

KONKURS

Ogłaszam konkurs na wymyślenie zestawu imion na konkretną literę alfabetu.

 Zasady:

 1. Należy wymyślić i napisać w komentarzu pod tym wpisem od 5 do 10 kocich imion na jedną, wybraną literę alfabetu.

2. W śród imion nie może być imion ludzkich.

3. W śród imion nie może(!) być imion kotów, które aktualnie znajdują się na liście kotów do adopcji (Kociaki do adopcji), mile widziane też uniknięcie powtórzenia imienia z pozostałych dwóch list (Kociaki w nowych domach i Kociaki, które nie zdążyły). Listy znajdują się w prawym panelu bloga KOTY DO ADOPCJI.

4. Zgłoszenia - swoje listy imion można wpisywać do godz. 12:00, dnia 8 lipca 2012.

5. Jedna osoba może zgłosić maksymalnie 3 zestawy imion!

6. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze głosowania. Stosowną ankietę umieszczę po tygodniu od niniejszego wpisu. W ankiecie będzie mógł wziąć udział każdy. Głosowanie w ankiecie będzie trwać kolejny tydzień.

7. Nagrodą w konkursie jest nadanie imienia pierwszemu bezimiennemu kotu przygarniętemu na DT Budryska oraz książka (przeczytana przeze mnie, ale stan idealny) "Kot Simona" z komiksowymi rysunkami znanego z you tube Simona na temat jego Kota :D.

8. Możliwe jest przesunięcie terminów.

 ZAPRASZAM!!!!

13 komentarzy:

  1. A ja całe życie nadawałam kotom ludzkie imiona :-)))
    Muszę się zastanowić trochę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Imiona na J :
    Jasna, Jeżynka, Jagódka, Jaśminka, Jamajka,Joko, Jesionek, Jogin, Joker....

    Więcej mi się nie udało wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za wpis :)! Pierwsze "koty" za płoty?... ;)

      Usuń
  3. Imiona na R:
    Rolf,Rubin,Rollo,Rudka,Raban,Rabat,Rakija,Rafia,Rejent,Renoma,Rewir,Riff, Rober ...
    Chyba wystarczy? Moje kocisko wabi się Myszkin. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne imię - Myszkin :D. Czy ma coś wspólnego z myszami? Dziękuję za udział w zabawie :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze raz ja i moje propozycje:
      1. Malwa, Maciejka, Magnolia, Melisa, Mak, Majeranek, Mirt, Miłek
      2. Puma, Pantera, Pingwin, Patyczak, Pasikonik.
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję :). Bardzo ciekawe... Nie dość, że na literkę to jeszcze tematycznie. Zwłaszcza podoba mi się kwiatowe M - uwielbiam Maciejkę :D...

      Usuń
  5. Moje propozycje (Ania J.)
    1. Kelis, Kamaju, Klakier, Kosheen, Kiper
    2. Figo, Fortel, Fanta, Fenek, Falko
    3. Budzik, Bilbo, Biłka, Bułeczka, Bomb(k)a

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burasek, Bieluch, Barakuda, Benio, Bart, Boston , Bolek :)

      +dodaje do obserwowanych pozdrawiam :)

      Usuń

Zapraszamy do pozostawienia komentarzy, są jak światła na drodze :).