PSY DO ADOPCJI            KOTY DO ADOPCJI            STRONA GŁÓWNA            PORADY

środa, 8 sierpnia 2012

Wciąż wyrzucane jak śmieci...

Minęła już połowa wakacji, ale ludzie wciąż wyjeżdżają, a inni ludzie, wciąż znajdują kolejne wyrzucone zwierzęta - pora więc przypomnieć akcję:

Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje


i plakaty Baldricka:

 

a więcej informacji poniżej...



Informacja prasowa                                                                                                                10.07.2012, Kraków


Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje
- akcja społeczna twórcy marki żwirku Bazyl i Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami

W lecie problem porzucania zwierząt staje się bardziej palący niż zwykle.  Częściej słyszymy o psach przywiązywanych do drzew niż o kotach wyrzucanych na ulicę. Ulice są jednak pełne bezdomnych, zabiedzonych i schorowanych kotów, które zostały porzucone. Czy z tym zjawiskiem da się walczyć? Czy można uzmysłowić ludziom, że zwierzęta to nie śmieci, które można po prostu wyrzucić na ulicę, a przyjaciele i członkowie rodziny? To zadanie prowadzonej aktualnie kampanii.
W miniony weekend w centrum Krakowa na słupach zawisło... mnóstwo pluszowych kotków. To jeden z elementów akcji społecznej „Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje”. Kampania podejmuje problem porzucania zwierząt, zwłaszcza kotów, na okres wakacji. 
Organizatorami akcji są twórca marki Bazyl – żwirku dla kotów oraz Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Głównym celem projektu i nietypowej akcji w przestrzeni miejskiej jest uzmysłowienie ludziom, że zwierzęta domowe to przyjaciele i członkowie rodziny, a nie pluszowe zabawki, które można po prostu zostawić na ulicy.
- Pomysł na akcję społeczną „Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje” zrodził się spontanicznie. Cieszymy się niezmiernie, że spotkał się on dużym zainteresowaniem mediów oraz że Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami z całej Polski włączyły się w naszą akcję. Problem porzucania zwierząt, także kotów, istnieje i chcemy z nim walczyć – mówi Anna Józefowicz, twórczyni marki Bazyl.
A to dopiero początek tej inicjatywy…

Organizatorzy akcji:

Partnerzy akcji:
Patronat medialny: 

2 komentarze:

  1. Trzeba nagłaśniać i informować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta racja:) Nie wyobrażam sobie jechać na wakacje bez moich milusińskich Skarbów! Co to za wakacje, tęskniłabym straszliwie... Beata i Wiktorek:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do pozostawienia komentarzy, są jak światła na drodze :).